maandag 30 juni 2008

BLOW



Nu is er ten huise van Samantha Jones een heuse discussie ontstaan over een ietswat controversiele drankje, namelijk BLOW. (Het is voor de generatie uit de 80's maar volgens mij zullen meer jongeren van '08 het gebruiken dan de 'oldies' LOL)
Het is een energiedrankje dat eruit ziet zoals een populaire partydrug (no names mentioned, jullie weten wel over welke drug ik bezig ben...) maar dat is het absoluut niet!
het 'drankje' wordt geleverd met een spiegel en een fake creditcard zodat je het kan versnijden en dan vervolgens kan mengen met water of met iets dat alcohol bevat...
1 dosis van BLOW zou gelijk zijn aan 3(ja ladies en gentlemen 3!) Red Bulls...
WOW, als iemand die nogal Rode wodka Red Bulls verzet while partying vind ik dit nogal mindblowing! (In a good way LOL)
maar serieus durven jullie mede-fashionistas dit te versnijden in een café, Club,...
Eerlijk gezegd, ik wil het wel eens proberen maar in het openbaar???

What would you do?? Let us a know, leave a comment!

XOXOX Samantha

2 opmerkingen:

Fashionisto V. zei

Ik zou het beperkt houden tot feestjes met vrienden of aan de Schelde. Vind het wel een stoer idee :P Merci om de song op myspace door te sturen, trouwens. i do love it.
X
Fashionisto V.

Samantha Jones zei

idd bij vrienden, openbaar is nogal risky!!!