woensdag 17 september 2008

Paris OhLaLa


Van 11 tot 14 september ben ik naar Parijs gegaan om een vriendin te bezoeken en natuurlijk kwam er ook het nodige shoppen aan te pas en 'shoppen' + 'Parijs' = COLETTE (http://www.colette.fr/) En wie kwam ik daar tegen? Oh jawel: LENNY KRAVITZ !! Ik had m'n zonnebril (Sussies) op, omdat ik betrekkelijk major wallen had van de zware nachten daarvoor en voelde me dus wat een buitenbeentje in de winkel, maar 'de Lenny' had er ook een op dus dat was wel even een confidence boost.

Voor de rest is Galeries Lafayette (http://www.galerieslafayette.com/) nog steeds een must do. Er was juist een show van onder meer Moulin Rouge girls op het middenplein onder de adembenemende glazen koepel. Een vriendin van me heeft er prachtige bruine lage leren boots van Jonak (www.jonak.fr) gekocht.

Op Boulevard Haussmann vind je wat gemakkelijker je gading als je budget iets beperkter is.
Ik heb ook de perfecte zwarte leren jas gevonden bij - nogmaals - Pull & Bear (www.pullbear.com) en ik ben er ontzettend verliefd op! In Antwerpen, en bijgevolg Belgiƫ, was hij niet meer in mijn maat beschikbaar, maar gelukkig bood Parijs soelaas (iemand moet het woord toch ooit gebruiken).
Meer Parijs-tips volgen... een volgende keer.
Bonne nuit!
Fashionisto V.

Geen opmerkingen: