maandag 16 november 2009

well hello JIMMY...




Dus zoals iedereen wel weet heeft Jimmy Choo een mini-collectie ontworpen voor de H&M (onze favoriete lets dress like every one else) keten.
Vele Die-Hards hebben uren aangeschoven, weer en wind getrotseerd.
MAAR... was het dat wel waard???
nu hoor je mij niet klagen zeker niet het is een leuk iniatief, maar is het het waard om uren in de regen en wind te staan aanschuiven om met iets naar huis te gaan dat van mindere kwaliteit is dan originele product???
Ik zeg NEE (oh no She didn't?!, Oh yes I did!!)
Het is beter dat je spaart en dat je gewoon de real deal gaat halen en ok het zal langer duren voor je het hebt maar het is een investering!! het is pure vakmanschap en er wordt tijd en liefde in gestoken, dat kan je niet altijd zeggen over producten bij de grote ketens...
En laten we eerlijk zijn als Hermés nu een lijn zou ontwerpen voor H&M zou jij kiezen voor een bijnamaarhetisergeen Kelly bag kopen of zet jij je liever op de 5 jaar lange wacht lijst voor de real deal???
ik kies het laatste!!
of zoals een oud amerikaans gezegde: You can take the girl out of the trailerpark, but you can't get the trailerpark out of the girl...
XOXO SJ

Geen opmerkingen: