maandag 18 augustus 2008

If only...






onder het motto van je wordt maar een keer 20 wil ik vandaag met jullie een beetje aan wishful thinking doen...
Nu en alleen nu nog kan ik fantaseren over cadeaus I want to have, but only will have in my dreams...
dus droom mee met mij:
TOP 10:
1.Witte range rover
2.shoppingspree @ Barneys, Harrods
3.date met Ryan Reynolds...
4.Vakantie voor 2 op de Seyshellen (Ryan mag mee of course!)
5.Diamanten!
6.Schoenen, van Manolo tot Louboutin
7. a sex and the city life (heb ik eigenlijk al...)
8.Vip pas en front row seats voor de fashion week in Antwerpen, Londen, Parijs, NY, Milaan, ....
9.a gay husband and boyfriend LOL
10. mensen rond mij die mij graag zien!

XOXOXO SJ

2 opmerkingen:

Fashionisto V. zei

Akelig genoeg staan een groot deel van die punten ook op mijn lijstje :P
En sweetie: it's 'Manolo', not 'Manola'
Big kisses

Samantha Jones zei

mai das gewwon een typ fout! shame on me dit is gwoon unforgivable...