woensdag 20 augustus 2008

Just say NO!



tjah, de afbeelding alleen al van deze headphone is pijnlijk voor mijn gevoelige ogen, maar er zijn dus mensen die dit effectief in het dagelijks leven dragen en zich er ook niet voor schamen... Nu zou ik zeggen way to go, als je het mooi vindt dan mag je dat ook laten zien aan de hele wereld, maar the plot thickens... nu wil een goede vriendin van mij dit roze geval ook kopen! Say what?! Inderdaad, iemand die ik ken wil hier mee rondlopen... Tjah nu ben ik een zeer verdraagzaam persoon maar als iemand die ik ken dit zou dragen naast mij, in public... dat is toch iets te close bij home om verdraagzaam te blijven! anyway ik volg liever Eva mendes haar advies, ook als is het fake it's always wrong!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik zou liever in public naast iemand met fur headphones lopen dan naast jou

Anoniem zei

maar.. tis zo fluffy, zacht&rooooze...
mag het echtechtecht nii? ;)