donderdag 8 januari 2009

favorite places part I



als rasechte Antwerpenaar wil ik mijn favoriete plaatsjes in de mooie scheldestad met jullie delen!


zo zijn er de conventionele plaatsen waar iedereen naartoe gaat als ze in antwerpen zijn, maar er zijn nog verborgen parels...


Number 1: mijn favoriete plaats, de beste cocktails ( en knapste waiters!) van't stad.... Café au lait! hier moet je zijn voor cocktails die namen hebben als hot chocolate, strawberry daquiri, mooie/fashionable mensjes en good music! Fashionisto V en ik komen hier vaak en so should you!


Number 2: de kaaien voor alle duidelijke redenen, gewoon om te chillen en van het uitzicht genieten met vrienden.


number 3: Lange Koepoortstraat omdat niet alle "leuke" winkels zich op de (zucht) Meir bevinden...


2 opmerkingen:

Fashionisto V. zei

EN de Lange Koepoortstraat is natuurlijk vooral een hotspot omdat IK er woon :P

Samantha Jones zei

inderdaad V, indeed!!