dinsdag 20 januari 2009

Who's Becoming Antwerp's Next Top Model

IK! Oké, dat is misschien wat overdreven maar ik defileer wel in de modeshow van IncuFashion op 20 maart in NOXX. IncuFashion is een concept waarbij een modeshow wordt georganiseerd voor jongeren en door jongeren (lees 'vroege twintigers').
Zo'n twee maand geleden ben ik naar één van de castings gegaan, maar heb toen niets meer van hen gehoord... tot over enkele dagen terug! Ze waren blijkbaar mijn contactgegevens kwijtgeraakt en konden nu pas contact met me opnemen. De kleren die geshowd worden, zijn van verschillende Antwerpse modewinkels.
IncuFashion
20 maart
NOXX
19u
VVK: €12
Kassa: €15
VIP: €22
Het ticket is meteen ook geldig voor de afterparty!! So come enjoy the show and party all night long!

2 opmerkingen:

Samantha Jones zei

doll das zo cool!
ik kan er wel niet bij zijn ben dan in FR....

Crappers e dak da juist moet misse..

Anoniem zei

Hey!

Leuk dat je bericht over IncuFashion. Het wordt een avond vol fashion, fun en party. Alvast veel succes met je run op de catwalk!

Groetjes en tot binnenkort.

Michiel
PR-officer IncuFashion
michiel@incufashion.be
www.incufashion.be